Glad.

Superkul att folk läser bloggen änfast jag är en enormt dålig bloggare. Har inte uppdaterat på flera dar. Men tyvärr har det inte funnits tid. Jag funderar att antingen fixa en ny blogg med nytt namn. Då måste ni komma med massor av förslag. Och om det är något förslag som jag tycker om så vinner såklart den och får en massa länkningar. Ja är väldigt generös med det. Sen så tycker i allafall jag om bloggar med mycket bilder, därför så kommer det finnas mycket av det här. Ska köpa en egen kamera nu så att jag slipper låna hela tiden.

Men vad tycker ni att jag ska skriva om, alla förslag är bra och jag kommer verkligen att skriva om det då. så skriv något iallafall...

Nu ska jag gå och käka sen blir det stallet för det ska tvättas. Äntligen så ska Poppe få komma in på kvällarna<3

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0