Terränghinder!

Under dagen så var pappa och jag ner till Tunasågen för att köpa vike till fälttävlanshindrena som vi ska bygga. Så det vart en hel del. Sen var det bara hem och börja bygga. Jag tog det lite lungt och satt bara och slipade och hjälpte till att skruva. Så nu är en 70cm grind kvar som jag har målat vit. Den kommer med till ORK´s imorrn då vi har arbetsdag. Planerna är att vi ska får till grindar, vattenhinder, teknikhinder, björkrishäck, vedtrave och stockhinder. Så i slutet av sommaren så ska det nog vara klart så att vi kan ha en huntingklass där om det går som planerat. Tycker det är så himmla kul att vi har kommit igång, men jag blir faktiskt besviken på vissa som inte kan offra lite tid på klubben. Det blir lite för mycket snack och liten (ingen) verkstad för vissa. Vilket är tråkigt då vi har världens bästa möjligheter på ORK´s och vi skulle kunna ha många fälttävlingar om vi bara fick iordning allt ;D

Vad tycker ni
Postat av: Anonym

Hunting är förbjudet:(

2009-05-18 @ 16:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0