Promotion är mitt liv!

Ja han är verkligen mitt liv. Utan honom skulle jag gå under han är min andra halva och jag kommer alldrig sälja honom om jag inte MÅSTE. Men annars kommer han vara kvar tills han blir pensionär och kommer att få ha den sista dagen i sitt liv i min famn, så är det bara. Har vart uppe hoss honom nu och aktivera honom lite och jag känner mig verkligen hel med honom. När jag kom till stallet så gnäggade han när jag kom, sen så gick jag in till honom gosade och borstade lite. Sen satte jag mig ner och bara satt. Det är då jag kan känna att vi är så trygga med varandra han stod bara och hlvsov och jag satt och beundrade honom. Han är verkligen vacker i mina ögon. Han har ett sånt speciellt utseende och uttryck som jag älldrig förr sett innan jag mötte honom. Det går faktiskt inte att beskriva i ord hur mycket jag älskar honom. Ibland kan vi båda vara så dumma på varandra men det varar 5 sec sen så går det inte längre för någon av oss. Det känns som han bryr sig om mig och det har jag alldrig upplevt förr. Att 110 % kunna lita på någon. Jag kan rida på en äng och bara släppa allt stigbyglar och tyglar och han bara fortsätter och viusst kommer det lite bus men jag tycker bara att det är härligt att han tycker om att vara med mig. Ialla fall så fick han komma ut lite nu och röra på sig och käka. Han vart så glad och såklart så skrek han efter dem andra och dem svarade direkt. Sen gick han bara och åt i 30-40 min tills vi gick in igen och då lindade jag honom gav han en puss och gick.


Söta Poppe<3


Poppe var pömsi...

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0