Ledig

Idag var jag ledig från skolan då jag inte hade några rester. Så denna dag har tillbringats med pappa för vi har byggt sadelskåpet. Stooort vart det. Nu håller pappa på att göra pankisar sen ska jag upp och rida, sen vidare till ORK´s banan. Vi var ner där tidigare idag och dem har hunnit med ännu mera nu. En oxer stod det där och klara stutts stockar. Nu är jag så himmla peppe på att rida där. Jag hoppas att Vickys träningar blir där så att man slipper åka till enköping, som vi ska göra imorrn. Visst är det kul att åka runt på många olika banor men det tar sånn tid. Kommer nog bli bra med uppdatering 5 dagar fram eftersom att vi är lediga från skolan. På lördag så blir det in till Uppsala det blir bio med Jessica, Stina, Linn, Linnea och jag. Anna kunde inte..... Kommer bli så himmla kul. Och imorrn på terrängen kanske Jessica ska följa med och då ska hon agera fotograf så jag hoppas att hon får för Ulla eller vad hon hette ;)


Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0