Hur tänker vissa?!?

Ja, är så himmla förbannad och ledsen nu. Min kusin har tagit hand om en hund för ett tag sen. Men nu så har han börjat kräva för uppmärksamhet så hon ska ge bort honom. Eller hon har bett "hundarutanhem" att hitta ett hem åt honom. Nike som hunden heter har haft en svår uppväxt och blivit illa behandlad, efter det så var det min kusin och hennes familj som tog hand om honom. Men nu orkar dem inte ha han längre för att han har börjat med ovanor och har blivit mer krävande så då ska dem skicka iväg honom. Det tycker jag att man ska ha tänkt på innan man tog på sig ansvaret. Sen ska man försöka så gott man kan. En sak som han har börjat med är att kissa inne iblad och engång råkade han kissa bervid en musikspelar sak som kaostade 6000 kr och då var hon så himmla förbannad på hunden så att hon ville avliva honom. Men för i helvete är en j*kla plastsak mer värd en ens husdjur. Då ska man inte ha några djur. Jag kan förstå att man blir sur, det blir vi människor på varandra också. Men för det så planerar vell inte vi att ta livet av varandra.

Så nu vill jag ha era tankar och åsikter om detta :D

Nike<3



Vad tycker ni
Postat av: Julle

Hom borde ha tänkt på att det är inte är lätt och gilligt hela tiden och ha hund. Eller något annat djur för den delen. Jäkligt dumt måste jag säga. Det är ju synd om hunden.

2009-05-14 @ 17:52:26
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0