Hästar och hundar

Håller på med min design till bloggen nu. Kommer bli mycket bilder på mitt liv eftersom att bloggen heter blickaravmittliv. Men det är inte så lätt att göra det när man inte har något riktigt fotoredigeringspogram. Så det får bli word och paint. Sitter med datorn vid TV och nu är jag glad igen. Inte på pappa men för att jag är ledig imorrn. Det är jobba med rester dag och jag har inga rester. Så skönt så jag ska sova läääänge :D Men det brukar ju alldrig gå, utan jag kommer vakna vid 8-10 och vara superpigg. Ne nu ska jag hålla på med designen och kolla på ett hus som Peter har tippsat om. Och nej vi ska inte flytta men jag tycker att det är så himmla kul att kolla på gårdar och drömma. Drömma är vell inte förbjudet...?

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0