Frissan skulle behövas.

Jag har märkt att mitt hår är inte det helaste. Jag har enormt slitna toppar och ojämt klippt hår då jag klippt mig själv dem senaste 2-3 åren. Så jag undrar vad frissen säger om jag åker till en frissa. Mycket friss det vart då. Men jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra med mitt hår. Jag tycker om lugg, men då måste jag köpa ny plattång. För jag får världens affro när det är kort. Men det går bättre att ha lugg nu när det är varmt. Hihi jag har lärt mig ganska bra när man kan ha olika frisyrer. I 8:an så rakpermanentade jag håret och jag skulle gjärna göra det igen. Men då ska det vara bättre produkter, den produkten jag hade var från USA som jag beställde men det höll bara i 5-8 tvättar. Sen var det lockigt igen. Sen är det inte så behagligt att permanenta. Men det är värt besväret om man får spikrakt hår. Och då kan man ju nästan ha vilken frisyr som helst.
Så här ser det ut nu och jag tycker om det man jag har tröttnat lite på det...

Vad tycker ni
Postat av: Åsa

svar: nej kuperade örons ka de va annars är dom inge fina tycker jag :)

2009-05-12 @ 18:30:27
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: Åsa

svar: ja alla får ju tycka som dom vill :)

2009-05-12 @ 23:08:53
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag vill med rakpermanenta :O vi kanske kan leta upp ngt bra billigt ställe tsm :D

2009-05-13 @ 15:50:43
URL: http://jagarblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0