Sovmorgon =)

Skönt att ha sovmorgon =) Börjar kl: 12.15 idag så det är skönt. Men å andra sidan så känns det väldigt onödigt att åka in för nästan 3 timmar. Men jag kommer åka för efter skolan kanske vi åker och hämtar Hugo/Ludde som ska vara hoss oss i ett par veckor. Sen kanske vi ska köpa firrar till dammen idag. I kväll så ska jag ta en lugn tur med Poppis, eller tanken att det ska vara en lugn tur får vell räcka. Det brukar alldrig bli så lugna turer. Sen så måste jag gå med hundarna, mamma orkar inte så mycket nu för tillfället så det blir jag som ska ta hand om vovvsingarna helt och hållet nu. Så det kommer bli många promenader. Bra tycker jag för då måste jag ut och gå varge dag och det är bra för mig, jag mår mycket bättre då. Sen får man snyggare kropp, bättre kondis och man får umgås med hundarna.

Igår var mamma och jag över till grannen och kollade på deras valpar. Gud så söta dem var, bordercollisar var det och jag älskar verkligen den rasen. Dem är så lättlärda och energiska. Så för 8 veckor framåt så kommer jag försöka att kidnappa en valp från dem XD Hihi.

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0