Bloggen fortsätter!

Nu har jag bestämmt mig =) Bloggen kommer fortsätta att vara igång.

Idag kanske vi ska åka till UPK och kolla när mitt kusinbarn rider, han har börjat där tillsammans med hennes mamma (min kusin) Sen blir det ridning men jag vet inte vad jag ska göra. Det finns inga åkrar att rida på då dem är sprutade. Men jag får vell hitta på något. Under veckan så ska vi åka till ORKs banan och hoppa på deras bana. Jag får ju rida gratis där eftersom att jag och mamma är med i styrelsen. Det jobbas för fullt där nu med att få klart alla terränghinder och vi är på god väg vilket är så himmla kul. Några från Vickyträningarna ska upp till Leksand på tävling och om det finns plats så kommer jag att följa med. Skulle kunnat åka med Poppe men jag måste trimma mer på dressyren. Så det kanska jag ska göra idag. =)

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0