Poppe älskar sommarlivet<3

Nu har jag vart uppe och gosat med Poppe. Vart ingen ridning då han var så grymt duktig igår så jag tyckte att han kunde få en ledig dag. Han får inte träningsvärk heller och så rör dem sig så mycket i hagen. Det har blivit lite ändrad ordning i hagen nu. Förr var det Fabian som styrde över Poppe, men nu är det tvärt om. Sen så brukar Bebban muppa sig mot Poppe och förr så vek Poppe undan men nu muppar han tillbaka och då blir Bebban sur och går iväg. Hihi det är så kul att bara stå och titta på dem. Sen hade dem ett rullningskalas. Som vanligt står Daisy vid mig och vill gosa medans Poppe och Fabian rullar för fullt. Sen rullar dem igen och Bebban med. Men Daisy står kvar vid mig och gosar. Hon är verkligen en gos häst. Jag är grymt trött idag för jag har sovit max 3 timmar inatt för Isabelle sov i mitt rum och hon hostade jätte mycket och då får jag någon nojja och tror att han ska kvävas eller nått så jag låg och lyssnade på henne hela natten. Så inatt får hon sova i vårat tomma rum (Vickes gammla). Nu måste jag kolla på talang. Men kommentera så mycket ni kan =)




Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0