Detta är vad jag tycker och tänker på nu!

Ja det är mycket nu som jag blir så himmla irreterad på. Och det är så j*kla skönt att få säga vad man tycker, förut så vågade jag alldrig säga vad jag tyckte utan jag höll allt inom mig och det ledde till hemsak tider i mitt liv. Men dem har jag lämmnat nu och jag älskar som sagt mitt nya liv och det är tack vare ni i skolan :`) vet inte hur mycket jag ska kunna tacka er...
Men vissa saker i skolan blir jag så hel*etes j*vla sur på så att det inte är sant. Som ida så satt vi i våra grupper och skulle jobba med vårat projekt om Kina. Och innan vi ens fått en skans att börja jobba på kommer läraren (kommer inte nämna namn för jag tror att ni i klassen vet vem jag pratar om) och säger åt oss att släcka ner alla hemsidor som inte har med Kina att göra, man förihelv*te vi ska men vi kan ju inte göra allt direkt. Vi gör det och efter 2 min kommer hon tillbaka och flyttar sitt bord och sätter sig mitt framför oss. Men hallå vad man blir galen, jag verkligen hatar när det sitter en lärar en meter ifrån en och kollar allt man gör. Jag kan verkligen inte jobba effektivt då. Sen går det ett tag och läraren går ut, sen ser vi att hon står och kollar igenom fönstret bakom oss för att se så att vi inte är inne på några andra sidor. Tror hon att vi är helt dumma i hevudet eller. När hon kommer in i klassrummet igen så säger vi att det där var j*kligt onödigt och att hon istället bara kunde fråga eller kolla på våra datorer. Hon behöver vell för f*n inte smyga på oss. Då säger hon att hon ville bara kolla för att bygga upp förtroendet för oss, men vad får vi för j*kla förtroende om henne om hon gör så. Sen klagar andra i klassen på att det var vell inte en sånm stor sak och att dem inte sitter inne på andra sidor som BDB och face. Men senare så kommer en annan lärare in och bara påperkar att dem är inne på andra sidor och säger att det kanske inte är så nödvändigt att kolla på sånt. DÅ skrattar bara dem dumma läraren!"! Men va då särbehandla oss.
Nu kanske ni i klassen tycker att jag överdriver, men vi går faktiskt inte i lågstadiet längre och det är så himmla omoget att göra såhär a som läraren gjorde.

Ja nu har jag skrivit av mig, jag ska erkänna att ibland så händer det att man kollar in på BDB. Men det skulle vara en annan sak om jag påverkarde dem andra i gruppens arbet men det gör jag inte jag ligger liksom i fas som alla andra och ibland före!

Nu har jag skrivkramp, men jag vill ha många kommentarer!!!

Vad tycker ni
Postat av: Madicken - Foto

Fin header :D

Ha en bra dag! :)

2009-05-13 @ 20:16:23
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0