Börjar dålig slutar bra.

Idag var jag vaken innan väckarklockan ringde, mådde verkligen piss. Så jag tänkte att det skulle bli bättre om jag gick upp men det vart det inte. Så jag gick in till Pappsen och sa att han får sjukänmäla mig. Så typisk jag som verkligen ville till Akka idag. Så då gick jag upp och la mig igen men kunde inte sommna för det var så himmla varmt. Så jag öppnade fönstret och tog ett tunnt täcke, istället för att ha 2 tjocka täcken. Då kunde jag sova. Sen när jag vaknar igen så mår jag mycket bättre, gud så glad jag vart. Men jag hade feber och skallvärk. Men kroppen kändes liksom pigg. Hoppas att ni fattar vad jag menar. Så jag gick som vanligt upp till Poppe och lindade om honom. Såret ser ricktigt bra ut nu så det bli terrängträning på torsdag. Så det var nog bra att det började blöda så där mycket igen. Det gjorde nog så att själva blåsan vid såret vart helt tömt på blod. Innan var det som en tjock bula, men nu är det kanske 3-4 mm skillnad. Så det är skönt. Nu ska jag vara social med hundarna, men jag uppdaterar senare.

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0