Blåsigt värre...

Ja det blåser verkligen ute idag. På mogonen gick jag upp till stallet för att släppa ut Poppe. Jag lindade om hans ben så att jag kunde sätta på ett wetfelx bandage. Rött fick han, men han var helt dampig i boxen idag. Han ville inte alls stå still och snurrade bara in sig i grimmsakaftet. Galen man kan vara, sen tog jag uhonom. Dem andra hästarna stod kvar i stallet. Det var bre på ett sätt för då kunde jag släppa ut Poppe när det var tomt i hagen och då springer han inte lika mycket. Men han sprang bara längst bort i hagen sen ställde han sig och åt. Så det var skönt. Sen gick jag och hämtade Bebban så att dem kunde gå själva i 15-20 min. Sen släppte Anna och jag ut Daisy ovh Fabian. Men dem sprang inte alls mycket utan dem ville bara äta.

Vad tycker ni
Postat av: Åsa

sv: heidi har visst mage, hon är ju på smällen haha :D

2009-05-09 @ 14:26:44
URL: http://fillihoe.blogg.se/
Postat av: Åsa

svar: tack :)

2009-05-10 @ 00:15:16
URL: http://fillihoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0