Bädda sängen

Ja, bädda sängen är något som tar tid för mig. Men det är så att jag vill ha mysigt så jag har 3 täcken och 4 kuddar. Men som man bäddar får man ligga, hihi. Denna dag började som gårdagen slutade, jag mådde skit. Så jag messade Tina och sa att jag inte kunde fölrja med henne när hon skulle tävla i enköping. Men det hade gått bra. 4 fel i L:B och det var den första sen Monis opererade sig. Så det var superbra. Degen har tillbringats med endast häst relaterade saker. Har målat klart 70cm grinden och börjat på 90cm. Sen har vi byggt en 70cm hög häcklåda som man ska sätta i björk ris i så att den blir 90cm.

Under dagen så kom falimjen Groth/Andersson över lika kul som alltid. Det är dem som äger Nike, så jag är lite sur på dem för tillfället. Ni kanske förstår om ni liser det inlägget. Sen efter maten gick jag upp till Poppe för jag skulle äntligen få rida efter att han har vilat i 8 dagar. Det var så härligt och Poppe jobbade på så himmla bra. Vart nästan tårögd :`) Så bilder kommer det imorrn för mamma var med. Red lite barbacka sen och det är mysigt, men det gör lite ont då han har så markant ryggrad och manke.

Nu är jag trött så jag skriver mer imorrn ;D

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0