Arbetsdag.

Orkade inte skriva igår, för jag mådde skit. Men igår från 10-16.30 var mamma och jag nere på ORK´s banan och fixade med terränghinder, såklart så var det flera från klubben där. Vi han med ganska mycket så det är riktigt kul att se hur banan bara växer och växer. Sen när vi kom hem gick jag upp till stallet för jag skulle rida, men det skets sig så det kom två lipizaner ston som skulle gå i hagen brevid banan så då tyckte jag att det skulle vara onödigt att Poppe skulle springa omkring och säkert göra illa sig igen. Men idag kommer det att bli ridning. Senare på kvällen så byggde jag och pappa på 90cm hindret, eller pappa tittade på medans jag byggde. Det blir så himmla bra, så den ska jag måla idag. Nu på morgonen har jag målat klart 70cm hindret och det är så himmla finr. Så jag tror att jag ska ta upp det till satllet och provhoppa innan vi tar ner det till banan.

Jag vill verkligen få den här bloggen att bli bra och läsvärd. Så nu håller jag på med att designa på en annan blogg. Mycket pill är det men jag tycker att det är kul. Men vad tycker ni om bloggen, vad ska jagändra och vad tycker ni är bra? VAd sk jag skriva om?

Hoppas att det är några som läser som kan kommentera.


Älskar denna bild enormt mycket och jag har bestämmt mig för att satasa på amatör fotografering.
För tillfället så kan jag låna min äldsta brors systemis, en Canon eos 400. Så det är bra, men jag måste ha ett bättre objektiv. Men jag vill ju inte köpa något som bara passar på hans kamera så vi får se...

Vad tycker ni
Postat av: Linnea

Hmm, ngt vårigt ska du ha :D Typ ljusblått, eller gult, eller ...eller... NÅN FIN FÄRG :D

Och jag gillar din header, den är snyyyygg :D <3

Pusspuss! <3

2009-05-18 @ 13:09:24
URL: http://jagarblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0