Allt kan förändras så snabbt

Dagen har vart underbart kul, änfast vi har haft nationella i MA i 2 h. Det var faktiskt ganska kul till en början, men jag föstår inte hur någon orkar hela häftet. För mig gick det bra tills det var 2 sidor kvar. Sen tog det j*kligt lång tid innan jag kunde komma fram till ett svar. Dem borde dela upp det i 3 delar istället för 2. Men efter det var det mentorstid sen lunch. Åt curry sås och pasta, Anna fick kalkonbitarna. Efter lunchen hade vi förberedelser inför våran världskonferens. Jag var inte så himmla pepp på det, men det vart riktigt kul. Vi vart klara tidigt så jag kunde ta en tidigare buss. Skönt tänkte jag för då skulle jag hinna med att måla klart hindrena och bygga mitt sadelskåp. Jag kommer hem och börjar att måla och då frågar jag pappa om han kunde hjälpa mig sen att såga upp skivorna som han sa att han skulle göra idag. Men icke sa nicke då skulle han hjälp Vicke. Gahhh X( blir så j*kla sur och förbannad. Jag sa till pappa att vi kunde hålla på med skåpet i helgen eftersom att vi har långhelg. Men då säger han att vi kan göara det idag eller igår. Igår åkte han iväg och idag så vill han hellre hjälpa Vicke att visa vart han ska gräva. Vicke ska bygga ut sitt hus, men det dummaste är att Vicke vet precis vart han ska gräva för det har pappa ritat upp. Men jag kan och får inte såga med sticksåg eller bandsågen. Så därför är jag beroende av att pappa hjälper mig i början. Men det skiter han i, jag gav liksom detta en skans att kunna samarbeta och jobba med pappa för det har alldrig funkat förr. Men nu får jag bevis på det igen, han är en sånn j*kla beservisser som tror att han bara kan komma och gå. Och sen undrar han varför jag inte vill vara med honom.

Vad tycker ni
Postat av: Anna

Kalkonen var jätte god XD du var jätte bra på konfransen XD

2009-05-20 @ 10:42:54
Postat av: Elin

Tack Anna, blir så glad ;) Du var enormt rolig och bra du med XD

2009-05-20 @ 12:15:10
URL: http://blickaravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0