Agersta är bäst!

Idag var det änteligen Agersta dag. Så himmla kul var det och jag saknar redan det. Mycket har hänt och vi var så effektiva och Caroline var så nöjd med oss så vi fick sluta tidigare. Orkar inte skriva allt om dagen så kommer att sammanfatta som Sofia har gjort (jullett.blogg.se) Vi har idag
  • hanskas med ett bångstyrigt sto som inte ville bli fånfad.
  • Tagit hand om hinsten Omi som nu är på fribetäckning med några ston.
  • Knäppt en massa kort på alla vackra hästar.
  • Kollat på der underbart söta fölet ;)
  • Mockat 2 hagar och plockat pinnar i en.
  • Mockat.
  • Hållt på med en massa balplast som stank skit rent ut sagt.
  • Ätit glass, hihi.
  • Longerat Blesi och Bragi.    
  • Tagit in Eldur från en helt underbar hage som ni kommer då se bild på.
  • Lagat en grind till hagen där Eldur var för att en häst sprängde den.     
Ja jag tror att jag fick med allt, sen åkte jag samma buss med hem med mamma och vi stannade vid hagen för att ta av Poppe täcket. Och han har blivit mycket finare nu. Det är mycket kvar men han är mycket bättre än förr.

Så nu kommer det lite bilder som jag knäppte med Sofias kamera.


Omi med stona han ska betäcka, sen är stoet och fölet där också.


Jag är så himmla glad att Prinsessan ska få ha föl efter Omi, tycker både om Prinsessan och Omi.


Fölet som jag tycker ska heta Elda.


Kan man bli sötare...?


Tyr är enormt fin, men tyvärr lite omusklad...


Jesus, ja jag vet fånigt namn. Men han lever upp till det och han är min favvis på Agesta på fösta plats med fölet ;)


Den enormt fina hagen som jag bara vill ha!


En sista bild får bli på underbart fina och snälla Sofia och Omi :D


Vad tycker ni
Postat av: Julle

Jag trivs så bra på Agersta med dig! Vi har jämt så kul! :D

2009-05-18 @ 18:52:42
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0