VÅR!!!

Älskar dig Poppe<3

Våren är här och det syns på MÅNGA sätt.
*Poppe blir piggare och galdare.
*Svanarna och tranorna kommer till åkern brevid vårat hus.
*Jag blir gald!!!
*Det är varmt
* och en massa mer...

Det är verkligen otroligt mycket fåglar vid oss nu. Så jag sitter bara och väntar tills det sitter en massa fågelskådare på våran gräsmatta. Det händer varge år, eller så står dem med sina bilar mitt på vägen. Men det är så härligt med alla dessa fåglar tycker jag, underbart.

Nu blir man så himmla sugen på att köpa en massa kläder. Var till sjukan igår och fick konstaterat att jag har öroninflammation. Hatar det, måste äta 6 tabletter varge dag! Men efter sjukan så var mamma och jag till Lindex och Kappalh. För har det verkligen vart värlidens tant butiker men dem har verkligen förbättras. Specellt Lindex om jag inte säger fel nu. Men jag ska försöka att övertala mamma med lite pengar. MQ har som alltid underbara kläder, men tyvärr så har jag inte den ekonomin. Men man kan ju drömma...

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0