Skola

Här sitter vi tre på rad och bloggar. Det är vad man gör på rasterna, är lite förbannad nu då det känns som att det kommer bli värre i mina öron igen. Fan hatar detta varför kan jag bara inte få bli friska och orka vara ute hela dagen. Nej istället så ska jag vara sjuk hela tiden. Vill till Agesta imorrn, men jag fick nyss höra att Sofia inte skulle komma och då kommer jag att få jobba helt själv. Och det är ju inte så lätt när man är sjuk. Hatar mitt liv för tillfället. Men ikväll ska det bli kul då vi ska gratta Danne. I natt var mina bröder upp till dem och la en 350 kg stor runbal vid deras infart. Hihi så Danne vart nog inte så glad i morse när han skulle till jobbet.

Nej nu mäste jag jobba lite med skolarbete!

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0