Sjuk som alltid.

Ja jag klagar mycket på att jag är sjuk men snart så står jag faktiskt inte ut!!!

Jag har vart sjuk av och till i 6 veckor och i Tisdags natt slog det till ordenkligt. Jag vaknade efter att ha sovit i ca en timme mad att frysa så j*kla mycket. Jag skakade så att min käke knakade och den låste sig fler gånger. Jag kunde inte resa mig för jag orkade inte. Så där låg jag och grät i en timme. Frös gjorde jag som tusan så tillslut kröp jag till badrummet som jag visste skulle vara varmt och där tillbringade jag resten av natten. Men jag kunde inte sova. Så det vart inge skola på Onsdag coh jag ville så gjärna gå. Sen på Torsdag vart jag så förbannad på att vara sjuk så jag sket i hur jag mådde och åkte till APU på Agersta. Förmiddagen gick super red Apelsina och hon var underbar. Sen skulle Sofia longera Prinsessan och jag tänkte plocka undan i ridskolestallet. Men det Prinsessan var så bråkig så Sofia ville inte longera så vi böt. Det gick bra i traven men när man krävde någonting av henne så ske hon i det och vämde sig. Senar på dagen så skulle jag släppa ut 2 hästar i Ravinen så när jag släpper Eldur så springer han iväg men sen när jag ska släppa Bragi så kommer det någon skit häst och reser sig på Bragi så han springer iväg med grimma och allt. Så där fick jag gå och locka på Bragi och tillslut kom han.  Ne nu orkar jag inte berätta mer om denna dag. Den var både bra och dålig...

Sen så hade jag bestämmt mig att jag skulle till Akka på fredagen men det vart sjukhuset i stället. Jag hade så j*kla ont i ena örat och det visade sig att jag hade öroninflammation. Så fick tabletter som jag skulle ta 6st om dan! Sen helgen har bara vart piss. I lördags natt så kunde jag inte sova någon ting då jag fick inflammation på ANDRA örat också. så jag satt och grät halva natten. det j*kliga med de hela är att det är so inflamerat så det påverkar mitt balanssinne så jag är yr och snubblar hela tiden. Ojoj vad jag har skrivt börjar tycke det är kul att bloggs nu, hoppas att det är några som läser ialla fall.

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0