Hemma igen

Nu är man hemma igen och jag håller på att baka choklad muffins. Var på möte med ORKS (olands rid och körsällskap) fälttävlansgrupp. Vi planerade vilka hinder vi ska bygga och så. Det kommer bli så j*kla kul. Men nu fortsätter presentationen av hästarna.

Sisi
Daisy
f:2002-00-00
Ras: Sv halvblod, sto.
Daisy har en LÅÅÅÅNG historia bakom sig som jag för tillfället inte årkar skriva om då det är så svårt att förklara. Men Daisy är en underbar häst med otroligt steg och potensial. Men tyvärr så är hon inte inriden. Hon är väldigt kelig och tyr sig till männsikor som hon känner. Om jag hade pengar så skulle hon vart min för länge sen.

Fabian, inte så bar bild men den får duga.
Fabian
f: 1996?
Ras: Sv halvblod, valack
Ägare: Anna (som äger stallet)
Fabian brukar jag säga ser ut som ett förvuxet gottlandsruss. Han är inte den vackraste sorten men han har en trevlig personlighet och är mannen i stallet.







Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0