Helg och hästar!

Nu var det helg då. Så himmla slönt och så har jag också hand om alla hästarna. Jag älskar det, så himmla kul att vara med dem. Igår när vi skulle ta in dem mamma och jag så var dem helt galna. Det beror nog mycket på vädret, det blåste och snö/regnade. Så Poppe sprallade bara omkring och Bebban batadde sig som en riktigt bitch (som vanlig för henne) Daisy och Fabian var värre. Daisy vart stoig och skulle bara flänga med frambenen och Fabian försökte leka hingst. Hihi tycker dem är så roliga hästarna. Dem lever verkligen livet. Hinner inte att skriva mer för nu ska jag upp och fodra hästarna och gå med hundarna. Tänkte att jag skulle lägga ut beskrivningar på alla hästarna så att ni vet vad jag pratar om...

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0