Hästarna.

Ok här kommer en liten presentation av hästarna i stallet.

Poppis

Promotion
Ras: Engelskt fullblod, valack
f: 2002-04-29
e: Prince of Birds
u: Bashira Rose
Ägare: Elin Isaksson. JAG!!!
Jag köppte Poppe den 31 oktober från Täby galopp. Det ända han kunde då var att gå löp och bli tömkörd. Så det var en riktigt utmaning för mig. Fösta veckorna han var hoss mig gick upp och ner då han skadade sig ett flertal gånger. Men det var inte så konstigt eftersom han inte gått en en kuperad hage sen han var 2 år. Men nu är vi riktigt igång och Poppe är en underbar häst som har det rätta huvudet för hoppning och dressyr. Alttså en perfekt falttävlanshäst. Poppe är en helt underbar häst med mycket personlighet och han kan bara han förstår sig på uppgiften. Mitt mål i år är att starta 90 hoppning med bra resultat.

Bebban

Betty Girl
Ras: Welsh moutain, sto
f: 2002-00-00
Bebban som hon kallas har mycket temperament och åsikter. Ett antal gånger har hon försökt bita och sparka mig. Men bara lyckats en gång. Hon är väldigt respektlös men annars en underbar ponny som med den rätta ryttaren kan gå långt.

Dem andra hästarna får ni veta om senare, måste dra nu.




Vad tycker ni
Postat av: jessica

bebban var söt:)

2009-03-28 @ 14:28:30
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0