Härlig dag!

Idag har jag fårr sovit ut himmla skönt. Vart inten APU då jag mådde piss i morse. Men nu mår jag bättre. Dagen har tillbringats framför TV, data och i stallet. Red idag och det var så härligt. Poppe var så himmla pigg så jagsatt där och bara åkte med för det mesta och så fick han springa runt och fjanta sig. Sen har jag pluggat lite tills imorrn men är inte så mycket att plugga till eftersom att man nästan redan kan allt. Det är det ända possetiva med Akka proven. Nu sitter jag och kollar runt på kläder. Ett ställe som jag avskydde förr var Kapahl men nu älskar jag det. Så snygga kläder och riktigt vårigt/sommrigt. Så nu kommer det bilder! Alla plagg är från Kappahl.se

KläderKläderKläder

Vad tycker ni
Postat av: Linnea

Oh, den där långa skjortan var skitsnygg! De andra med iofs, men mest skjortan! :D

2009-03-28 @ 10:14:05
URL: http://jagarblond.blogg.se/
Postat av: Elin

Visst var den :) Jag SKA köpa den.

2009-03-28 @ 10:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0