Baka

Idag vart man tvungen att gå till skolan. Vill inte hamna allt för mycket efter men jag jobbade på heal dagen och jag känner att jag ligger i fas om inte lite före vissa. Det känns j*kligt skönt. Sen så var det den underbaraste tiden på dygnet när jag kom hem och det är såklart stallet. Älskar att vara där, Poppe fick vila idag då jag är sjuk och han fick spruta igår. Som sagt var så har jag inte blivit något friskare. Vissa saker blir tillochmed värre. Jag fattar mig inte på detta!? Och så nu när jag sitter här känner jag att det börjar värka i käke och tänder. JAG VILL INTE HA BIHÅLEINFLAMMATION!!! Det brukar jämt börja såhär. Men jag tycker att min värk/lock öron borde ha släppt nu eftersom att jag käkat tabletter i 5 dar nu. Jag har räknat ut att jag käkat 30 tabletter de senaste 5 dagarna. Låter ju inte alls bra.

Nej nu orkar jag inte skriv mer om det. Längtar tills imornn för då ska vi fira kusins sambo som fyller 30. GRATTIS DANNE! och då får jag träffa Isabelle.

Bellis - Kusinbarn

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0