Varför...?

Idag när jag kommer till hagen så står hästarna och sover, dem är så himmla söta då <3 Men Poppe vaknar till lite när grimman kommer på men han lunkar snällt bakom mig.=) När jag håller på att borsta av honom så märker jag att hans ögon har blivit mörkare runtom. Alltså förut så hade han så mycket ögonvita men den har blivit brunare nu =D
Det stod löshoppning på schemat idag så vi gick ut i paddocken. Då händer det som jag alldrig trott skulle hända.... :`(

Vi går mot öppningen och Poppe kollar till lite på sakerna som står brevid öppningen men sen går han vidare. Jag leder honom in i paddocken sen svart! Vaknar sedan upp och ser Poppe stå längst bort i paddocken och äter.Det ända jag kommer ihåg är en enorm smäll i ryggen och Poppes hovar brevid mig. Jag visste inte hur länge jag legat där eller något.

Envis som jag är så löshopar jag honom ändå, det gick super och det syns att det är något han verkligen älskar, jjag var lite snurrig hela tiden. Men det stoppar inte mig... Så massa kort vart det också. Men nu har jag ont i nästan hela krppen, och en massa huvudvärk.  Varför skulle detta hända ?!?  :`(


Älskar denna bild <3


Kolla min muskelknutte ;D



Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0