Solen är galen!

Solen har verkligen blivit galen, jag är helt sönderbränd. Johanna och jag har vart uppe vid ett hus nästan hela dagen och fixat där. Skönt är det men j*kligt varmt. Sen har vi typ duchat i vattenflaskor XD och såklart käkat glass<3 orkar inte skriva något mer för nu ska jag plåga mig med en riktig duch, kommer inte bli skönt. Men en sak måste jag lägga till Poppe har fått på sig en sko igen =D är så glad Christer och Peter kom igår vid elva så jag kom inte i säng förns vid halv ett. Men det är så skönt att Poppe inte ska få ha lika ont. Så Christer kommer igen på måndag så ska vi fixa mer =) Äntligen har man hittat en hovslagare som vet vad han gör!

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0