Slapp dagar.

Dessa dagar efter skolavslutningen har vart riktigt slappa. Det har bara regnat och så men det är ganska mysigt ibland nu när jag ändå inte kan rida. Så jag har antingen vart i hagen hos hästarna eller inne och suttit här, sytt eller kollat TV. Varje dag har jag vart hos mamma också och hälsat på henne. Måste prata med henne varje dag annars får jag spunk.

Som sagt var så kan jag inte rida Poppe, hovis kom i torsdags och limmade på en ny sko igen men den åkte av i lördags. Sen har jag inte fått tag på Mats så Poppe har gått utan sko. Vilket inte är så bra då han blir så öm. Men då har det vart tur att det regnat för då blir det mjukt i backen och då kan han röra sig nästan helt utan att halta. Men ändå ska han springa omkring och så. Ibland skulle jag vilja veta vad Poppe tänker. Så nu måste vi få någon ordning på  Poppes hovar så på onsdag åker vi inte till Ultunas hovslagarklinik. Så att dem kan fixa hans hovar. Men jag måste får tag på någon som kan följa med som lasthjälp och så. Men jag ska ringa min kusin först, men om inte hon kan så är jag öppen för förslag ;)


Vad tycker ni
Postat av: Hästpassion

sv: Tack så mycket!

2009-06-15 @ 16:03:51
URL: http://hastpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0