Skolavslutning!

Skolavslutning är nog det härligaste som finns, men jag kommer verkligen sakna alla på REAL. Me vi syns ju till hösten, jag är riktigt taggad för att plugga nu men det kommer sitta fine med lov. Under sommaren så ska jag:
  • Bada tills jag ser ut som ett russin XD
  • Vara i Skåne så mycket det går <3
  • Jobba 2 veckor, jobbigt tycker jag för jag känner ingen. Men å andra sidan så får jag money =D
  • Hålla på med hästar hela tiden, rida, ducha, gosa, och allt som har med hästar att göra.
  • Gå långpromenader med Majken, Gullan får tyvärr inte då hon inte orkar pga ålder. 
  • ÅKA TILL FALSTERBO HORSESHOW <3<3<3
Ja det är bara lite av vad jag ska göra. Men jag ska försöka att träffa några i klassen. Hörde att några skulle till Grönan, men det är inte precis något för mig eftersom att jag inte klarar av att åka något. Sen så har jag bestämmt att jag ska gå på Sommaren med Göran som kommer på bio 31 juli.


Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0