Mamma är bäst <3

Idag efter skolan gick jag upp till stallet och tog in Poppe för jag skulle rida men jag kunde bara rida i 15-20 för han är fortfarande så öm. En bidragande orsak är att limmet härdar ganska länge så det kan kännas från det fortfarande. Men det som jag inte klarar snart är att skon är redan glapp, det kan ju inte bara vara att Poppe är galen i hagen. Eller kan det vara så ?!?!?!?!?!?!?!? Men imorrn ska vi in till stan och då ska vi åka förbi sporren och kolla efter easy boots som man kan pröva. Hoppas dem har det ! ! !

Efter stallet så åkte vi in och hälsade på mamma, hon har opererat sig för diskbråck. Allt har gått bra och det var enormt härligt att träffa mamma<3 Men det är de att jag inte klarar av sjukhus, höll på att svimma flera gågner och sen när vi kommer fram till mamma så börjar jag att storböla, inte för mamma för hon mådde bra men jag tycker inte alls om situationen. Samma var det när pappa opererade sig på Karolinska, då kunde jag inte gå in till honom fick sitta utanför på en stol och jag fick inte resa på mig för jag hade en sjuksköterska som kolla till mig hela tiden. För hon sa att jag bara skulle svimma då och det var ju inte bra, sa hon. Så sjukhus är inget för mig var där alldeles för mycket när jag ver bebis kanske. Vet inte???

Nej nu ska jag kolla vidare på Singing Bee =D

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0