Lite mera sommarväder.

Äntligen så verkar sommaren komma tillbaka. Sol och lite moln är det men det är ca 20-25 grader varmt. Så skönt, hittills så har jag vart till hagen 2 gånger och gosat med Poppe. Borstade av honom lite också då ha hade rullat sig i lera. Jag det har regnat så mycket så det är små dammar i hagen och så har vi en sjö på åkern nedanför vårt hus. Hihi men det är vackert. Idag kommer mamma hem och det ska bli kul, håller på med en rabarberpaj som vi ska äta ikväll till Desperate Housewives. Det är sista avsnittet tyckte jag dem sa =`(  inte bra. Men jag tror jag överlever. Buxen har också kommit tillbaka till Häcklinge, han har vart på Gimo ridskola ett tag nu och nu är han hemma på sommarbete. Jag vet inte om han ska tillbaka?

 


Vad tycker ni
Postat av: michelledelice

Råkade slinka förbi ,lämnare ett avtryck efter mig!

2009-06-17 @ 19:12:22
URL: http://michelledelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0