Hemma idag

Vart hemma från skolan idag då jag är så himmla ledsen och har inte kunnat sova på hela natten. Det var för 3-4 dagar sen så fick jag ett mejl från Gismos ägare. Gismo vra mig förra första häst, en arab valack på 17 år. Hon skrev att Gismo hade fått en black out eller liknande. Han var inte kontacktbra och sen hade han rammlat ihop i stallet. Efter det så hade han typ vaknat till liv igen. Men då kunde han inte svälja när han åt så dem åkte in med honom till Strömsholmkliniken. Dem kunde inte hitta något specifikt fel. Men det var något som hände in Gismos hjärna. En hjärnblödning elle liknande. Så Gismo fick somna in igår :`( Det var det bästa för honom då man inte visste när detta kunde komma tillbaka och om det skulle bli värre. Detta fick jag reda på igår att han hade fått somna in och jag bröt helt ihop. Kunde inte prate eller något på en timme. Jag bara satt och stor grät. Sen hela natten så har det bra vart massa drömmar/mardrömmar om Gismo så jag har inte vågat sova. Men jag var så himmla trött. Så drömmarna fick jag uppleva....













Du kommer alltid att finnas hoss mig.
Du lärde mig allt jag kan idag.

Du är bäst. Du var min andra halva.
Du svek mig alldrig.


Jag kommer alldrig att glömma dig.
Jag tänker på dig varge dag...

Vad tycker ni
Postat av: Linnea

ÅÅh, gud... Jag är så ledsen för din skull! Det här måste vara jättejobbigt, och jag finns här om du vill prata! <33

kram

2009-06-04 @ 18:18:31
URL: http://jagarblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0