Härlig dag igår.

Igår var det en härlig dag. Skolan var lugn och vi gjorde lite labbar och uppgifter. Ibland så känns det som att lärarna hittar på saker som vi ska göra för att dra ut på tiden. Hihi, sista lektionen gick vi till statsparken och gjorde naturuppgifter i det underbara vädret. Det var så skönt, sen slutade vi typ 10 i 2 tror jag. Då gick vi mot bussarna jag, Jessie och Anna. Jessie gick en annan väg efter en bit. Men Anna och jag fortsatte framåt. Men sen efter typ några minuter kommer Anna på att hon hinner med en tidigare buss så hon springer iväg. Jag skulle till Gränby, men jag orkade inte åka buss så jag gick. Det var så skönt att gå lite och det tog brara ca 20 min och då segade jag.När jag kom till Gränby så solade jag, det var så himmla varmt. Sen kom mamma och då ficksade vi hennes körkort och studentensaker till Tobbe. Sen handlade jag lite saker.
  • rosarutig skorta
  • leggins
  • underkläder
  • solbrillor
  • lång brun skorta
  • (strand) klänning
  • bikini
När vi kom hem vart det mat, hamburgare. Sen så har vi försökt att jaga Mats hela dagen man hans mobil har krånglat så vi får bara tag på honom ibland. Så Poppe har inte fått nya skor en så jag kan inte rida eftersom att en har åkt av och Poppe är så j*kla ömfotad. Så jag tog bara in Poppe och duchade honom och tvålade in hans myggbet med Laktacyd. Han har sånn känslig hud så där han har blivit biten av alla mygg och knott kan man inte ha vanligt hästschampo.
Sen fick jag ringa så att pappa kunde komma upp med systemisen för jag ville knäppa kort på hästarna. Jag tycker att det är så himmla kul, men det är inte så lätt när Daisy ska stå 2 dm ifrån en och följa efter en hela tiden och muppa sig. Men det vart hyfsade bra kort och man ser att Poppe är nytvättad i jämförelse med dem andra lortgrisarna.



Schampo på hela kroppen.






Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0