Gråter :`(

Orkar inte skriva så mycket nu då jag jobbar hela dagarna, men denna dag har vart slapp. Men jag fattar inte hur jag lyckas ibland. igår så körde jag grästrimmern i flera timmar utan att gasa och jag var så sur för att den inte funka. Men då sa en att jag kanske ska gasa. Idag så klipper jag gräset och då kommer en ut och säger att det inte är Sandviks gräsmatta utan en affär bervis. Gaah, vart så j*kla sur sen står han och affärs ägaren och skrattar. snacka om att jag lever upp till min hårfärg.

Jag har gått med hundarna efter att jag kom hem, tänkte att dem skulle få gå ner och bada i sjön, sen skulle jag gå upp till Poppe. Men när vi går mot stallet så ser jag att Majken har något i sin mun, jag säger åt henne att släppa. Det var en har-bebis. Jag vet att man ska lämna dem men denna var nästan helt livlös och kunde inte ens stå. Så jag tog hem den, men under tiden jag gick hem så somnade den in. Jag började storböla och var helt förstörd, alldeles för mycket har försvunnit ur mitt liv nu så jag klara inte av något. Jag bestämde mig för att begrava den, så nu ligger den bravis Elma :`(

Jag gick upp till Poppe sen, han var mycket bättee idag. Igår var han halt och idag ömmade han bara. Känns skönt, men vi måste in till Ultuna. Det är inte det lättaste då det är så mycket att ringa runt och så. Eftersom att ingen hovslagare för tillfället vet vad man ska göra med Poppes hov. Men det kommer bli bra i slutändan, det känner jag på mig. Det är bara så jobbigt att ha sommarlov och fint väder och så får man inte rida :`(

 Allt är så deppigt nu....

Vad tycker ni
Postat av: jessica

vi såg dig från bilden när vi körde förbi när vi skulle åka till pegge:)

2009-06-24 @ 22:02:54
URL: http://jessicahedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0