Fint väder =)

Ja, nu är det fint väder ute. Det var det inte när jag gick upp vid kl 8.30 då var det mulet men varmt var det. Men nu är det sol och varmt. Det gcki gick bra att limma på Poppe skon. Vi fick ändra lite. Sen hade hovis på massor med limm. Hihi, nu måste den sitta kvar. Annars blir jag galen. Jag ska gå till hagen nu och se hur öm han är så att jag kanske kan rida i eftermidda.

Imorrn är det skolavslutning, det har gått så himmla fort. Ska bli riktigt skönt med SOMMARLOV ! ! !

Dessa dagar har vart kul men lite jobbig. Det händer så mycket som jag inte vill ska hända. Mamma ligger inne på Akkis och ska opereras idag. Jag vill bara att hon ska komma hem... Gismo tänker jag på varge dag varenda timme. Har inte kunnat svara dem andra ägarna på det mejl dem skrev att Gismo hade somnat in för jag bara bryter ihop direkt då. Men jag måste göra det snart.
Något som verkligen hjälper mig att glömma allt jobbigt och så är Poppe, utan honom skulle jag gå under. Och alla i skolan, ni är så j*kla underbara ! ! ! Jag har jämmt så kul med er och jag kan vara mig själv där. Länge sen jag kunde vara det...

Så jag kommer verkligen sakna er under sommaren, men vissa kommer jag nog träffa =)


Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0