Betyg...

Det är mycket betyg nu. Tobbe brosan tog studenten idag och han fick ett stipendium på 2000kr. Grymt avis är jag, han hade enormt bra betyg. Jag är delvis nöjd med dem betygena jag har nu. Speciellt matte. För där så skulle jag igenteligen läsa om A-kursen i 2:an. Men det gick så j*kla bra för mig på Nationella så jag fick VG =O Det är helt otroligt för mig. Men något jag inte är nöjd med är dem betygena som Lollo sätter. Hon håller på med djur Djurkunskap och Häst o stallskötsel. JAg fick endast G i Djurkunskap vilket jag är grymt besviken med. Visst jag är glad att jag fick G men jag har kämpat så mycket med dem Djurrelaterade ämnena då jag älskar det. Men det känns som att Lollo inte riktigt kan ta in andras åskiter och att hon inte respekterar oss elever, eller det kanske bara är mig. Men det är så jag känner. och det västa är att vi får reda på hennes betyg i ett mejl. Det vart jag verkligen arg på för då kan man ju inte disskutera om betyget. För nästa gång (sista) vi träffar henne så föstår jag det som att vi inte har tid att prata betyg. Inte bra tycker jag, vad tycker ni andra i klassen och andra också såklart?

imorrn så ska jag till Strömsholm med Tina med familj. Skit kul ska det bli då dem är så himmla roliga att umgås med. Ska inte köpa något som jag vet nu. Men jag ska gå till Agria montern och hämta ut en sommarpresent som jag fick SMS om. Hoppas att det är något kul.


Jag kommer inte kunna rida Poppe förens på söndag. För Mats var tvungen att limma på skorna då Poppes hovar inte har växt så mycket och så har dem gått sönder lite. Och det kunde han bara göra imorrn. saknar verkligen att rida. <3

Vad tycker ni
Postat av: linnea

Jag tycker också att det är kasst att hon inte gick igenom betygen med oss personligen! Jag vill ha en ordentlig förklaring till varför jag fick det betyget jag fick. Och så tycker jag att det är skumt att vi kan bli betygsatta i den här kursen av lärare som bara har haft oss några få ggr! :O :/

2009-06-09 @ 20:30:33
URL: http://jagarblond.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar till Linnea:

Ja, precis vi har typ haft henne i max 2 månader. Helt sjukt, och sen så satte hon betyg på mostersstall som Malin redan hade betygsatt. Lite konstigt... X(

2009-06-09 @ 23:05:03
URL: http://blickaravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0