Varför ska kärlek vara så jobbigt...?



Livet är inte lätt. Men detta med kärlek...

Letat efter dig i flera dar, vet inte ditt nr, efternamn, vart du bor. Men det är något mitt hjärta sa att jag var tvungen att göra.

Mår skit inombords för tillfället, ska berätta något som jag inte har berättat för många förut.
Jag har alldrig haft pojkvän, förhållande. Jag var så j*kla blyg. Flera gånger har folk frågat om jag vill följa med dem och träffa andra men jag har hittat på något så att jag slipper. Ångrar det enormt nu.

Men detta tar musten ur mig, måste få en fortsättning. Jag klarar inte oron och smärtan inombords att inte veta.
Inte veta vad du tycker, vi känner inte varandra. Vet bara vilka vi är inget mer. Men det spelar ingen roll. Jag känner ändå samma sak för dig, kan inte förklara det så svårt att utrycka sina känslor i ord. Skulle bara vilja säga 2 meningar till dig och sen fick jag veta. Men det är denna ovisshet som bränner inombords....







I have made a big mistake...

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0