Slapp dag.

Idag kände jag för att vara en riktig slappis. Kollade på Sex and the City till kl:13.00. sen har jag bara gått runt hemma. Upptäkte att Gullan (våran labbe) har brytit av en tand till. Ush inte kul att se hur hon åldras... Hon är 9 nu. Hon har ganska många knölar också, det är både cancer och cystor. Det finns inget medn kan göra åt det. Hon lider inte av dem, men det är inte kul när man upptäcker en ny. Ridning är det som vanligt. Blir efter middan. Så man får llite ny energi. Jag har hållt på med mitt sadelskåp också. Det ända som fattas är krokar. Det är svart med en silverdekal. Passar till transporten. Tobbe ska sätta dekaler på den också någon dag. Men nu är den utlånad.

Jag kanske uppd senare idag. Ska fråga om mammi vill följa med till stallet och fotta lite.

Underbara Gunhild, som kallas Gullan <3

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0