Sitter i Skåne<3

Hej, hej. Nu sitter jag i Skåne. Eller det har jag gjort sen i tisdags eftermiddag. Precis när vi kom fram så gick vi upp och badade i poolen. 27-28 grader =D  Sen käkade vi spegetti och köttfärssås med grönsaker. Sen vard det ett kvällsbad vid 11. Då var det lite svalare i luften och ganska mörkt. Så det var skithärligt. I går, Onsadag. Så var mamma och jag till FHS. Det var fria läcktarplatser så vi kollade på en del av Tour of the Amatures (???) Sen var det en clinik för Magnus Gällderdal, men hans mick hade spunk så man hörde nästan inget. Så då gick vi till mässan igen. Hittat massor med saker, men det berättar jag sen. Jag hittade en bra foderleverantös också, han sa att han kunde garantera att Prins höll hullet hela året med ett av deras foder.
Idag, Torsdag så ska vi till havet<3 kl är nu 08.51 och dert är helt vindstilla och sol ute. igår var det vindar inåt mot landet så det är nog ca 20 grader i havet. Imorrn, Fredag vat jag inte vad vi ska göra. Men sen på Lördag åker mamma, jag, Lollo och hennes kompis till FHS. Då har mammi och jag biljetter till hoppningen och sen ska jag såklart shoppa en massor då med. =) Jag har  liksom 8000 att göra av med ;D

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0