Sent

Nu är klockan ganska mycket igen. Tog nog 2-3 timmar att packa och såklart så lägger jag ner kameran först så den ligger där den ligger och jag tänker inte ta upp den för då kommer jag få tejpa ihop resväskan XD Kusinen kom också och vi gick till Prins Poppe =) Hästarna förutom Bebban fick dela på en påse morötter. Olivia red Bebban. Snacka om att hästarna vart glada för det<3 Kollade på galopp också från Täby för någon timme sen. Red and White kom två´a
(tror jag) och        
El Grandioso. Dem hästarna står i stallet där jag köppte Promotion ifrån =)


El Grandioso

Red and White

Vad tycker ni
Postat av: Linnea

sv; exakt! Visssa förstår iaf, som du! :D Och precis, det är att man får vara bland hästar som räknas! :) <333

2009-07-14 @ 10:12:52
URL: http://linnealauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0