Promotion är min Prins <3

Promotion lever verkligen upp till sitt nya smeknamn, Prins. För det är han verkligen<3 Prövade dem flesta sakerna idag som jag har köppt och allt passade :D Jag red med Olivia i paddocken och det gick verkligen super. Prins har svårt för att höja ryggen och länga sig. Men idag flöt det på otroligt bra. Han verkade verkligen trivas med pullartränset. Bettet och hans mun blir ju med stabiliserad då. Efter att jag kommit hem åkte mammi och jag ner till Alunda och köpte godis. Sen skulle vi köpa radar men Granngården hade slut. Men det vart en nu flugmask till Prins. Jag har klämmt på honom en ponny-stl med balsnöre som förlångning. Men nu ska jag gå upp och sätta på honom den nya. Bilder kommer ikväll ;D

Vad tycker ni
Postat av: jenni

snygg bil!

2009-08-01 @ 21:47:18
URL: http://www.ponny.zmn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0