Pengar<3

Gud vad glad jag vart igår. Jag har jämmt trott att jag skulle få ca 6200 kr i lön. Men jag hade glömmt semesterersättningen. så jag kommer få ca 7130 kr. Wiiiho jag är rik. Nej men det är mycket pengar tycker jag, men dem kommer säkerligen vara borta efter skåneresan. Ska åka in till stan nästa vecka och kolla på kamera också.

Igår vid 24.00 ringer Anna ( stallägaren) och säger att hästarna är helt galna av myggen. Så Anna vill ta in dem. Jag visste då att jag skulle vara hemma tidigast 1.00. Men vad gör man inte för sin älskade prins<3 Då kommer en annan underbar person, min bror och säger att han kan ta in Poppe =) Så jag kunde gå tillbaka till min varma säng. Låg typ och tänkte på Poppe hela tiden tills jag sommnade vilket tog 3 min att göra ;P

Vad tycker ni
Postat av: Madde

Får du din lön för Juli månad i Juli?:P

2009-07-01 @ 17:40:25
Postat av: Elin

Svar Madde: Jag får all min lön i juli förutom semesterersättningen som kommer i augusti.

2009-07-02 @ 17:05:03
URL: http://blickaravmittliv.blogg.se/
Postat av: Madde

Okej, vilken lyx. Vi får lönen från Juli i Augusti som alla andra får:/ lite surt att inte få allt på en gång...

2009-07-03 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0