Nybadad =)

sitter här nybadad inrullad i handduk. Det är så j*kal skönt att ligga i badkaret en timme och brar njuta, fila naglar och raka benen. Och jusstja, igår så köppte jag en Venus Vibrance på ÖB, jag har kollat på en sån på kicks och då kostade den (om jag inte minns fel) 249 kr :O Men jag köppte min för 70 kr =D och den var verkligen super, *rekomenderar*.

Innan badet var jag ute med vovsen  <3 vi gick till en översvämning och badade. Gick förbi hästarna gjorde vi också som verkade njuta av solen och värmen. =)


ok, jag vet inte vad Gullan gör. Men annars fin bild ;)


Härligt att sommaren verkar komma tillbaka <3


Hut´s Gunhild och Hut´s Majken <3


SOMMAR <3

Vad tycker ni
Postat av: TottE

Min venus har jag inte bytt batteri på minst 3år :)

2009-07-11 @ 22:09:49
Postat av: Elin

Sv till Totte: Det låter lovande ;P

2009-07-12 @ 00:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0