Flyinge!

Tisdagen den 21 Juli Var vi upp till Flyinge. Vi åkte runt lite före och gick in i en inredningsbutik och jag har bestämt mig för att jag ska ha inredning därifrån till mitt framtida stall. Dem tillverkade mycket gjutgjärn och sånt till stall. Sen åkte vi vidare till Flyinge som sagt och när vi är påväg dit så åker vi förbi en Kyra.K outlet och då måste vi ju stanna. Jag kom ut med ett par ridbyxor för ca 850 kr och ett regnställ för 750 kr. Skit snygg. Bilder får ni sen. Åkte sen vidare till Flyinge och gick in där. Så himmla kul var det. Träffade Power Boy, Alligator Fontaine, Black Coffee, Balougraph m.m. Kollade också på när Peter Markne hade lektion. Kollade i alla stallar och ridhus ;P sen gick vi in i shoppen som var där. Men köppte inget då jag redan då hade handlat hästgrejer för 4500... Det jag köppt är:
  • Grått schabrak med röd och vit kant.
  • Svart Pessoa schabrak med gråa detaljer.
  • Kedjegrimskaft.
  • Grå Eskadron huva.
  • Svart pullarträns med matchande tyglar.
  • 2 par boots.
  • Grönrutigt regntäcke.
  • KL-tröja.
  • Kl-stövelstrumpor.
  • Svart resår förbygel.
  • Svarta läder chaps
  • Svart läderridskor.
  • Kyra.K silvriga regnställ.
  • Kyra.K gråa ridbyxor.
  • Tunna ridvantar.
  • Rosa och oranga wetflex.
  • Skritt fleece täcke.
  • Air stigbyglar.
Kyra.K sakerna köppte jag på Kyra.K outleten i Flyinge. Resten köppte jag på Falsterbo. Sen skulla jag köpa ett Schockamöhle schabrak med matchande huva som jag kollat ut, men dum som jag är så lägger jag inte undan det utan tänker att det säkert finns kvar. Men det gjorde de inte. Men jag ska nog beställa det ;D

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0