Ett tag sen ;)

kommer inte säga förlåt att jag inte har skrivit då jag undvikt att skriva så att det inte bara står "hej, hej då" hihi. Det går så j*kla bra med Prinsis nu. Hocis var häsr idag och alla skor sitter med sömmar =D glad som satan, för annars så hade jag inte kunna vara med på tråningen på Onsdag. Det kommer bli så j*kla kul då Tina ska vara med på Skino. Jag kommer ihåg han som en opropetionelig (stavning???) flamsig hingst, men nu tränar dem för fullt och allt verkar gå bra. Systemisen åker såklart med om vädergudarna vill ha kort. Sen så får jag testa sadelskåpet för första gången, har byggt det själv. Stolt man kan vara då. Kommer bli super att ha det på tävlingar, träningar och så då det rullar :O hihi.

Ännu en uppenbarelse är att jag ska klippa mig hoss frisör imorrn, har inte gjort det på 3-4 år :O Har gjort det själv annars. Så jag hoppas att frissan inte ser att det är ojämt, man kan ju iallafall hoppas.

Det är bara 7 dagar kvar till skåne <3 Skulle ju köpa en kamera, men den fanns inte inne som jag ville ha sen så vill jag shoppa så mycket det går i Skåne, på Falsterbo och i Malmö. Vi var vid Malmö förra året men då hade jag inte en krona. men nu har jag massor och senså får jag säkert något av mamma =D<3 Sen fick jag höra att poolen är badvänlig och att man ser till havet jättebra där poolen ligger så där kommer jag ligga ocg gassa hela dagarna nör jag inte shoppar, snacka om lyx liv. Men det är något jag behöver...


UNDERBARA SKÅNE<3<3<3

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0