Eftrer regn så kommer sol.

kl: 10 i morse så ringer Lotta (kusin ) och frågar om dem kan komma över och fika, jag hade precis gått upp och satt och åt frulle. Men det fick komma ;P Dem fikade och vi pratade om massa saker, Lotta ska kolla till Prins när vi är i Skåne och vara hundvakt åt Gullan och Majken. Vi gick ut ett tag på altan, Isabelle hälsade på fåren och valparna. Och juste det jag drömde en konstig och härlig dröm inatt. Majken hade fått valpar, men det var Dalmatiner<3 hihi det norde ju betyda att jag ska ha en Dalmatiner eller hur. Har drömt den typ 4 gånger.

Men iallafall så var vi ute på altan och det börjar att spö regna och då vill Isabelle gå ut i regnet, vi har både tak och utan tak på altan. Så där sprang Isabelle och jag och lekte med vattnet. Man måste hålla i henne för det blir ganska halt på golvet.


Vart helt dyblöta.


Blötfia :)

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0