Dagens ridtur =)



Dagens tid med Prins har vart bäst =)<3 Precis när jag hade suttit upp i sadeln så började det att spö regna, men jag tänkte utmana ödet och red vidare. Prins tycker inte alls om att ridas när det spöregnar och det vart bara värre så jag fick vända efter 200 meter och gå in i stallet igen. Så där fick vi stå i ca 15-20 min. Sen så vart det klart igen. Så då stack vi iväg. Jag red först på åkern vid sjön och mamma fotade lite. Sen red jag vidare runt lite här och där. Jag kunde tillochmed rida på asfaltsvägen med långa tyglar. Det har jag inte kunnat gjort på 2-3 månader. Men nu gick det =D Sen red jag tillbaka till åkern och njöt av utsikten och tränade Prins lite med att stegra och det gick 2 gånger. Annars så har det inte gått att träna honom med att stegra för då blir han galen och går inte att kontrolera. Men nu var han så duktig<3<3<3 






Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0