Dagen<3

Denna dag har vart underbar. Det har inte hänt något speciellt förutom att Poppe är frisk =D ok det är j*kligt speciellt för mig. Annars så har jag bara tagit det lugnt kollat på den underbara utsikten vi har, det är världens översvämning. Större än förra gången. Har skrivit en lista på vad som ska kollas på i FHS. Låter lite knäpp kanske men det är enormt bra att göra det då det är så j*kla stort och man kan inte riktigt hålla allt i huvudet. Man blir så glad och exalterad.

Just det, jag har satt ett mål med Prins. Har inte vågat göra det förr. För att han jämt göt illa sig. Men målet är att starta en hopptävling på antingen 85, 90 ,100 cm det beror helt på vart vi är då. Är så himmla taggad nu.

Ps: Jag kallar Promotion för olika saker. Prins och Poppe är dem vanligaste. Men det kan komma något nytt. DS


Våran vackra utsikt <3 <3 <3




Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0