Vilket väder.

Vi var ju till Åland i onsdags. Kul ver det men j*kligt mycket folk. På Åland åkte vi och bada, det var skönt att svalka sig och ta en power-napp i solen. Sen bar det av till Mariehamn, fikade vid någon galleria. Sen gick vi runt i butikerna. Men man kan verkligen inte kalla Mariehamn ett bra shoppingställe. Skit dåligt var det. På hemvägen åt vi smörgåsbord. Ganska gott, men det blir så jäckla trångt och köer överallt till alla maträtter.

Igår var det ännu varmare, så jag bestämde att Poppe skulle ridas på eftermidda/kväll. Lotta och  Danne kom över och såklart Bellis. Vi fickade och pratade tillslut så stannade dem på middag. Efter middan gick jag upp till stallet. Mina grannar är så snälla så jag har fått lov att rida på en av  deras åkrar, vilket betyder att vi kan rejsa =D Det gjorde vi också och snacka om att Poppe vart glad. Så härligt att känna en sån kraft och fart <3

Ne nu måste jag sluta, ska åka med Lotta, Dannne och Bellis till Hargsam. så nu kan man förbättra solbrännan.

Vad tycker ni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0