Vad ska jag göra....?

Mitt hår håller på att bli mörkare... Skit ledsen. Mamma hade samma sak, men för henne hände det efter hon fött sitt första barn. Men för mig kommer det hända tidigare. Fan. Men jag vill inte färga det blont, för det känns som om att jag är en sån där j*vla wanna bee blond. Så jag kanska ska färga det brunt. Men hur.

Jag har alltid tyckt om Carries hårfärg i Sex and The City The Movie. Skulle det vara något för mig? Man kan ju börja med en toning så får man se. Men jag är inte säker. Får se imorrn när vi åker och handlar om jag kommer hem med en hårfärg eller inte...


Så himmla fint, perfekt till hösten.


Vackert.


Sen mitt hår, daskigt och beige.

Vad tycker ni
Postat av: linnea

Det är sådär brunt jag vill ha! Fast sen lyckades det bli rött ist, så alla kallar mej för pippi xD



Men du skulle säkert bli asfin i brunt :D

2009-08-13 @ 16:52:46
URL: http://linnealauras.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att du har jättevackert hår! Dte är ju fortfarande adroable blont! =) (Y) <3

2009-08-16 @ 21:34:52
Postat av: stina M

(det var jag)

2009-08-16 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0